Novinky

        • Výmenný pobyt ERAZMUS Belgicko
          • Výmenný pobyt ERAZMUS Belgicko

            V mesiaci máj prebieha medzi Šport škola a partnerskou školou Antheneum Kamsa v Belgicku výmenný pobyt, kedy sme v priestoroch našej školy privítali zahraničných študentov a ukázali sme im aké možnosti štúdia ponúka naša škola, vymenili sme si zaujímavé postrehy a informácie a nezabudli sme ani na kultúru a preto sme sa so študentami vybrali do historického centra Bratislavy.

        • Opravná MATURITNÁ SKÚŠKA
          • Opravná MATURITNÁ SKÚŠKA

            Vykonanie opravnej maturitnej skúšky

            • Ak žiak strednej odbornej školy na maturitnej skúške z niektorých, najviac však dvoch predmetov (vrátane praktickej časti a teoretickej časti odbornej zložky) neúspešne vykonal maturitnú skúšku, školská maturitná komisia môže žiakovi povoliť konať opravnú skúšku z týchto predmetov alebo časti skúšky z týchto predmetov. (podľa § 88, ods. 1 a 2 školského zákona).
            • Žiakovi strednej školy, ktorý neúspešne vykonal maturitnú skúšku z viac ako dvoch maturitných predmetov, alebo neúspešne vykonal maturitnú skúšku na niektorej opravnej skúške, môže školská maturitná komisia povoliť opakovať celú skúšku. (podľa § 88, ods. 7 školského zákona).
            • Žiak, ktorý nesplnil podmienky pre úspešné vykonanie MS z predmetu, požiada ŠMK o opravnú skúšku z tohto predmetu. Vo svojej žiadosti špecifikuje, ktorú časť, resp. formu maturitnej skúšky chce opravovať.
            • V prípade, že žiak nesplnil podmienky pre úspešné vykonanie maturitnej skúšky v predmetoch, ktoré majú EČ a PFIČ, alebo len EČ, uvedené v odsekoch 7) a  § 15 vyhlášky MŠ SR č. 318/2008 Z. z. o ukončovaní štúdia na stredných školách v znení vyhlášky č. 209/2011 Z. z. postupuje sa podľa nasledujúcich ustanovení:
            • Žiak, ktorý nesplnil podmienky pre úspešné vykonanie MS z predmetu, požiada ŠMK o opravnú skúšku z tohto predmetu. Vo svojej žiadosti špecifikuje, ktorú časť, resp. formu maturitnej skúšky chce opravovať (podľa § 88 ods. 4 školského zákona).

            • Opravnú skúšku EČ a PFIČ MS môže žiak vykonať v septembri nasledujúceho školského roka, alebo v riadnom termíne EČ a PFIČ MS nasledujúceho školského roka (podľa § 77 ods. 5 a § 88 ods. 4 školského zákona). Termín konania opravnej skúšky ÚFIČ MS je september alebo február nasledujúceho školského roka.

            • Na opravnú skúšku EČ a PFIČ MS sa žiak prihlási riaditeľovi školy do 30. júna (podľa novely školského zákona účinnej od 15. 6. 2013), ak chce konať opravnú skúšku z EČ a/alebo PFIČ v septembri nasledujúceho školského roka, alebo do 30. septembra nasledujúceho školského roka, ak chce konať opravnú skúšku v riadnom termíne nasledujúceho školského roka (podľa § 77, ods. 7 školského zákona). Tomuto prihláseniu predchádza žiadosť o opravnú skúšku. Žiak môže požiadať o opravnú skúšku EČ MS a PFIČ MS až po absolvovaní a vyhodnotení celej maturitnej skúšky. Žiak musí absolvovať, všetky predmety na ktoré sa prihlásil a všetky časti a formy, ktoré zvolené predmety majú. Až po vyhodnotení všetkých predmetov, ich foriem a častí ŠMK vie rozhodnúť, či žiakovi povolí opakovanie predmetu/predmetov, alebo častí a foriem predmetu/predmetov, alebo mu povolí opakovanie celej maturitnej skúšky

            • Ziadost_o_opravnu_MS.docx

        • Pokyny k otvoreniu šk.r. 2021/2022
          • Pokyny k otvoreniu šk.r. 2021/2022

            Vážení rodičia a milí žiaci,

             

            školský rok 2021/2022 sa začína 2.9.2021 slávnostným otvorením školského roka.

             

            Organizácia vyučovania 2.9.2021

            9:00 - 9:30 hod - otvorenie šk.r. v triedach, príhovor riaditeľky školy

            9:30 - 10:00 hod. - úvodné informácie od triednych učiteľov

            10:00 hod. - fotenie tried pri príležitosti 10. výročia školy - jednotlivé triedy sa  fotia samostatne vo vestibule školy,  (začíname 4. ročníkom)

             

            Organizácia  vyučovania 3.9.2021

            9:00 - 12:00 - triednicke hodiny, preberanie učebníc, skriniek

            Od 6.9.2021 bude vyučovanie prebiehať podľa pokynov triednych učiteľov, účelovými cvičeniami. Od 9.9.2021 bude vyučovanie prebiehať riadne podľa aktuálneho platného rozvrhu, ktorý bude zverejnený na webovej stránke školy.

             

            Všeobecné inštrukcie pred nástupom do školy:

            • žiak musí mať prekryté horné dýchacie cesty počas celého vyučovania podľa aktuálne platnej vyhlášky ÚVZ SR
            • pri prvom nástupe do školy a po každom prerušení dochádzky do školy v trvaní 3 a viac po sebe nasledujúcich dní, vrátane víkendov a sviatkov, rodič predkladá písomné vyhlásenie o bezpríznakovosti žiaka. Toto vyhlásenie odovzdáva rodič nasledovným spôsobom: prostredníctvom Edupage, v sekcii Vyhlásenia - pri nástupe 2.9.2021 je nutné vo vyhlásení udávať dátum 2.9.2021 a nie iný.
            • podrobnejšie informácie o organizácii vyučovania (vrátane školského semaforu počas pandémie COVID-19 a informácie o obedoch) nájdete v prílohe tejto správy

             

            Prílohy:

            1. Organizáci a vyučovania šk.r. 2021/22

                  2. prihláška na obedy

          • Aktualizácia ID pre zoom

            vzhľadom na zmeny v pedagogickom zbore, uverejňujem aktualizáciu ID pre zoom 

            Aktualizácia ID pre Zoom: PASSWORD pre všetky ID je 123456

            PaedDr. Silvia Jakabová - 395 585 4423            

            Ing. Jarmila Kleinová Brnková - 514 218 2422            

            Ing. Lívia Kunst Krížová, PhD. - 880 869 4209            

            Martina Duffeková - 759 326 6271            

            Mgr. Slavomír Abrahamovský -  856 839 3246            

            Mgr. Roman Beitl - 835 715 3255           

            Mgr. Tatiana Bollová - 873 904 1957           

            Ing. Viera Brillová - 853 707 6050           

            PharmDr. Peter Kovács - 960 606 6422           

            Mgr. Michal Polčic - 774 506 5263           

            PhDr. Klára Kironská - 403 436 8134           

            Doc. Ing. Monika Krošláková, PhD. - 384 331 6579            

            Mgr. Rudolf Kopčok - 824 843 5290           

            Mgr. Lucia Sámelová - 679 361 4766           

            Ing. Marek Trajter - 356 536 8080   

            Mgr. Kristína Krasňanská - 730 627 5030        

             

          • ID pre zoom

            Pre dištančné vyučovanie posielam ID pre zoom(to isté ako bolo) a nový password, jednotný = 123456 pre všetkých, tí ktorí ešte nemajú si urýchlene zmenia. Ak máte problém s vyučujúcimi na jednotlivých predmetoch, kontaktujte triednych učiteľov.

            Zoznam ZOOM ID
                    
            Učiteľ                                ID na ZOOM  -          Password 
            Michal Polčic -                    774-506-5263 -          123456
            Roman Beitl  -                    835-715-3255 -          123456
            Viera Brillová -                    853-707-6050 -          123456
            Lívia Kunst Krížová -          880-869-4209 -          123456
            Tatiana Bollová -                 873-904-1957 -          123456
            Zuzana Hagarová -             980-543-8015  -         346357 (123456)
            Slavomír Abrahámovský -  856-839-3246  -         123456
            Marek Trajter -                    356-536-8080  -         435265 (123456)
            Monika Krošláková -           384-331-6579  -         123456
            Jarmila Kleinová -               514-218-2422  -         123456
            Silvia Jakabová  -               395-585-4423  -         123456
            Peter Kovacs -                    960-606-6422  -         123456
            Martina Duffeková -            759-326-6271  -         123456
            Rudolf Kopčok (MAT) -       824-843-5290  -         123456
            Klára Kironská -                                                    123456
             

          • Organizácia začiatku školského roka 2020/21

            Do školy nastupujú všetci žiaci 1. – 4. ročníka -POVINNE S RÚŠKOM NA TVÁRI

             

            Prvý školský deň - 02. 09. 20120

            POZOR !!!  - žiaci prvého a druhého ročníka prichádzajú na 9:00 a žiaci tretieho a štvrtého ročníka na 9:30 

             

            9:00  - žiaci 1. ročníka sa stretnú vo vestibule školy, následne postupujú podľa pokynov učiteľov

                          - žiaci 2. ročníka sa stretávajú na tribúne, do budovy školy vchádzajú len v sprievode triedneho učiteľa Mgr. Polčica

                     

            9:30 -  žiaci 3. a 4. ročníka  sa stretnú na tribúne, do budovy školy vchádzajú len     v sprievode triedneho učiteľa Mgr. Beilt, Ing. Brillová

             

          • Podmienky vstupu do školy od 02.09.2020

            Oznam zákonným zástupcom

            a žiakom

            Nikto s príznakmi infekcie dýchacích ciest, ktoré by mohli zodpovedať známym príznakom COVID-19 (zvýšená telesná teplota, kašeľ, zvracanie, kožná vyrážka, hnačky, náhla strata chuti a čuchu, iný príznak akútnej infekcie dýchacích ciest), ako aj inej infekčnej choroby nesmie vstúpiť do priestorov školy.

            Pri výskyte týchto príznakov je potrebné telefonicky kontaktovať všeobecného lekára pre deti a dorast. V prípade, že zdravotný stav nevyžaduje komunikáciu s lekárom, pri opätovnom nástupe žiaka do školy sa žiak preukáže prehlásením o bezinfekčnosti podpísaným zákonným zástupcom/plnoletým žiakom.

             

          • Komisionálne skúšky za druhý polrok 2019/2020

            Komisionálne skúšky budú prebiehať podľa nasledovného harmonogramu:

            24.8.2020 - PONDELOK

            Majdák Pavol - PAS (8:00), ZPV (9:00), ADK (10:00)

            Horínek Martin - PAS (8:00)

            25.8.2020 - UTOROK

            Dao Oliver - ANJ (9:00), SMA (10:30)

            Chlepková Nocol -SJL (9:30)

            Lobodáš Daniel - SJL (9:30), EKO (8:30)

            Jaroš Samuel - SJL (10:30)

            Majdák Pavol - ANJ (8:00), NEJ (9:00)

            26.8.2020 - STREDA

            Lobodáš Daniel - ZSM (8:30), TAD (9:30)

            Staršicová Vanessa - TAD (9:30)

            Majdák Pavol - EKO (8:00), ZSM (9:00)

            27.8.2020 - ŠTVRTOK

            Viteková Karolína - SMA (10:30), CMR (11:30)

            Majdák Pavol - TAD (8:00), API (9:00)

            Jaroš Samuel - API (9:00), ZDR (10:00)

        • MATURITA 2020
          • MATURITA 2020

            Oznam o termínoch a organizácii internej časti maturitnej skúšky  žiakov Súkromnej strednej športovej školy v čase mimoriadnej situácie v školskom roku 2019/2020 

            Minister školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky podľa § 150 ods. 8 a § 161k zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov určuje termíny a organizáciu internej časti maturitnej skúšky nasledovne: 

             

            1. Vyučovanie sa pre posledné ročníky končí 7. mája 2020. Dátum vystavenia vysvedčenia z posledného ročníka strednej školy je 7. máj 2020.  

            2. Vysvedčenie posledného ročníka vydá stredná škola spolu s maturitným vysvedčením najneskôr 30. júna 2020.  

            3.  V školskom roku 2019/2020 sa interná časť maturitnej skúšky vrátane teoretickej časti a praktickej časti odbornej zložky maturitnej skúšky vykonáva administratívne.  

            4.  Administratívne vykonanie internej časti maturitnej skúšky sa uskutočňuje nasledovne: 

            4.1. Hodnotenie v predmete internej časti maturitnej skúšky sa získa ako aritmetický priemer známok z tohto predmetu alebo skupiny príbuzných predmetov. Do aritmetického priemeru známok sa započítajú koncoročné známky zo všetkých ročníkov a polročné známky z posledných dvoch ročníkov. 
            4.2. Aritmetický priemer známok sa zaokrúhľuje na celé číslo, pričom 1,5 sa zaokrúhľuje na 1; 2,5 sa zaokrúhľuje na 2; 3,5 sa zaokrúhľuje na 3 a 4,5 sa zaokrúhľuje na 4. Aritmetický priemer s desatinnou časťou do 0,50 sa zaokrúhľuje na celé číslo smerom nadol a nad 0,50 sa zaokrúhľuje na celé číslo smerom nahor. 
            4.3. Riaditeľ strednej školy určí do 7. mája 2020 skupiny príbuzných predmetov, ktorých známky sa započítajú do hodnotenia maturitného predmetu. 
            4.4. Aritmetický priemer a výslednú známku v predmete internej časti maturitnej skúšky kontrolujú dvaja skúšajúci členovia predmetovej maturitnej komisie a schvaľuje ho predseda školskej maturitnej komisie do 11. mája 2020 
            4.5. Výsledné známky sprístupní škola plnoletému žiakovi alebo zákonnému zástupcovi neplnoletého žiaka do 12. mája 2020. 
            4.6. Ak plnoletý žiak alebo zákonný zástupca neplnoletého žiaka do 15. mája 2020 nevyjadrí svoj nesúhlas s výslednou známkou z niektorého predmetu internej časti maturitnej skúšky, stredná škola vystaví žiakovi maturitné vysvedčenie.  
            4.7. Ak plnoletý žiak alebo zákonný zástupca neplnoletého žiaka nesúhlasí s výslednou známkou z niektorého predmetu maturitnej skúšky a do 15. mája 2020 písomne oznámi nesúhlas strednej škole, žiak vykoná internú časť maturitnej skúšky z tohto predmetu podľa bodu 5. 

            5.  Interná časť maturitnej skúšky sa koná v termíne od 25. mája do 13. júna 2020 pre žiakov, ktorí nesúhlasia s výslednou známkou alebo neboli administratívne hodnotení a uskutoční sa nasledovne: 

            5.1. Riaditeľ strednej školy na návrh predsedu predmetovej komisie najneskôr do 7. mája 2020 schvaľuje maturitné témy internej časti maturitnej skúšky, ktorých súčasťou je aj zoznam učebných pomôcok, ktoré môže žiak počas internej časti maturitnej skúšky používať. 
            5.2 Praktická časť odbornej zložky maturitnej skúšky sa vykoná vo forme a s obsahom, ktoré riaditeľ strednej školy prispôsobí podľa aktuálnych možností strednej školy. 
            5.3 Interná časť maturitnej skúšky je neverejná a môže sa konať aj dištančne. Dodržiava sa forma internej časti maturitnej skúšky ustanovená v prílohe k vyhláške Ministerstva školstva Slovenskej republiky č. 318/2008 Z. z. o ukončovaní štúdia na stredných školách v znení neskorších predpisov. 
            5.4 Interná časť maturitnej skúšky sa koná dištančne, ak sú členovia komisie a žiak spojení prostredníctvom videokonferencie. 
            5.5 Žiak vykoná internú časť maturitnej skúšky zo všetkých predmetov spravidla v jeden deň, najviac však v priebehu dvoch pracovných dní. 
            5.6 Na termíny, organizáciu, formy, hodnotenie a klasifikáciu internej časti maturitnej skúšky sa primerane vzťahujú ustanovenia príslušných právnych predpisov a rozhodnutí. 
            5.7 Riaditeľ strednej školy primerane upraví podmienky konania internej časti maturitnej skúšky vzhľadom na osobitné okolnosti v čase mimoriadnej situácie. Interná časť maturitnej skúšky musí prebiehať v súlade s Opatrením Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky pri ohrození verejného zdravia č: OLP/3170/2020 zo dňa 15. 4. 2020. 

            6.  Komunikácia medzi strednou školou a plnoletým žiakom alebo zákonným zástupcom neplnoletého žiaka sa uskutočňuje cez informačný systém strednej školy alebo elektronicky v naskenovanej podobe alebo poštou. Rozhodujúci je dátum doručenia strednej škole. 

            7.  Komisionálne skúšky za prvý polrok alebo za druhý polrok zrealizuje stredná škola pre žiakov riadne prihlásených na internú časť maturitnej skúšky do 7. mája 2020 dištančne alebo prezenčne. 

             

             

             

            V Bratislave 23.04.2020                                                Mgr. Silvia Jakabová 

                                                                                                       riaditeľka SSŠŠ

          • Záverečné a priebežné hodnotenie žiakov Súkromnej strednej športovej školy v čase mimoriadnej situácie, spôsobenej prerušením vyučovania v školách v školskom roku 2019/2020

            Oznam o priebežnom a  záverečnom hodnotení žiakov Súkromnej  strednej športovej školy v čase mimoriadnej situácie, spôsobenej prerušením vyučovania v školách v II. polroku školského roka 2019/2020  
             

            Na základe usmernenia na hodnotenie žiakov vydaného dňa 20.04.2020 ministrom školstva, po rozhodnutí a prerokovaní pedagogickej rady školy dňa 24.04.2020, sa priebežné a koncoročné hodnotenie uskutočňuje nasledovne:  

             

            Základné princípy hodnotenia žiakov v čase prerušeného vyučovania:  

            - zabezpečiť spravodlivosť pri hodnotení každého žiaka rešpektovaním individuálnych podmienok na domácu prípravu a dištančné vzdelávanie,  

            - sústrediť pozornosť na poskytovanie slovnej spätnej väzby,  
            - akceptovať jedinečnosť podmienok žiakov na vzdelávanie.  

             

            Zásady hodnotenia  

            1. Pri priebežnom aj záverečnom hodnotení sa prihliada predovšetkým na osobitosti, možnosti a individuálne podmienky na domácu prípravu. Počas prerušeného vyučovania v školách sa hodnotí príprava, spolupráca žiaka a plnenie úloh dištančného vzdelávania. 

            2. V rámci priebežného aj záverečného hodnotenia bude využívané hodnotenie písomné na základe  plnenia zadaných  úloh, spolupráce a účasti žiaka na vyučovaní online formou prostredníctvom zvolenej aplikácie.  

            Na základe usmernenia boli prijaté nasledovné opatrenia: 

            Z dôvodu prerušenia vyučovania nebudú klasifikované nasledovné predmety: 

            Športová príprava (2. AB, 3.A, 3.B, 4.A, 4.B ) 
            Telesná výchova (2.AB, 3.A, 3.B, 4.A, 4.B) 
            Aplikovaná Informatika (1.ŠA) 
            Písanie na počítači (1.ŠA) 
            Administratíva a korešpondencia (3.A, 3.B) 

            Z neklasifikovaných predmetov sa na vysvedčení žiakom uvedie slovo absolvoval(a). 

              
            Získavanie podkladov na hodnotenie  

            1. Podklady na hodnotenie výchovno-vzdelávacích výsledkov žiakov získava učiteľ v čase prerušeného vyučovania v školách najmä z portfólií žiackych prác a rozhovormi so žiakmi. Podkladmi môžu byť projekty, riešenia komplexných úloh, samostatné praktické práce spracované žiakmi počas domácej prípravy s prihliadnutím na individuálne podmienky každého žiaka.  

            2. Počas prerušeného vyučovania v škole budeme hodnotiť slovne žiakov a môžeme aj na základe testov, priebežných písomných skúšok, prezentácii a ústneho skúšania formou online komunikácie.  

            3. V čase mimoriadnej situácie nerealizujeme predpísané kontrolné písomné práce, vyplývajúce z výkonového štandardu štátneho vzdelávacieho programu.  

            4. Po obnovení vyučovania v školách sa písomné a ústne skúšanie nerealizuje najmenej dva týždne od nástupu žiakov do školy, v prípade žiakov posledných ročníkov štúdia najmenej jeden týždeň.   

             
             

            Postup do vyššieho ročníka  

            1. V čase mimoriadnej situácie nemôže byť žiak zo žiadneho predmetu hodnotený stupňom prospechu nedostatočný alebo dosiahol neuspokojivé výsledky, t.j. nemôže opakovať ročník, okrem prípadov, uvedených v bode 2. 

            2. V čase mimoriadnej situácie je vo výnimočných prípadoch možné určiť pred postupom do vyššieho ročníka preskúšanie u tých žiakov, ktorí zo subjektívnych príčin neplnili požiadavky vyučovania na diaľku, a dosiahli neuspokojivé výsledky za obdobie pred prerušením vyučovania. Preskúšanie je možné najskôr dva mesiace po obnovení vyučovania v školách alebo do 31.8.2020. O preskúšaní žiaka rozhoduje pedagogická rada.  

            3. V čase mimoriadnej situácie žiaci, ktorí v I. polroku dostali známku nedostatočnú z dvoch a viac predmetov alebo boli neklasifikovaní, môžu absolvovať komisionálne skúšky najneskôr do 31.8.2020.  

             

             

             

             

             

            V Bratislave 24.04.2020                                                   Mgr. Silvia Jakabová 

                                                                                                           riaditeľka SSŠŠ

          • ID učiteľov na ZOOM

            Zoznam ZOOM ID
            		
            Učiteľ                ID na ZOOM      Predmety

             

            Michal Polčic	      774-506-5263    TAD I.roč,WWS I.-II. roč, 
            Roman Beitl    	      835-715-3255    TAD II.-IV. Roč., DEJ
            Viera Brillová        853-707-6050    EKO II.-III.roč, PAS, ZSM, ADK, PIP
            Lívia Kunst Krížová   880-869-4209    APC IV.roč, THP II.-IV.roč, VWS III.-IV.roč, ZDR
            Tatiana Bollová	      873-904-1957    SJL, BIO, ZAF
            Jozef Laincz	      810-874-0919    ANJ I.-II.roč, KZJ III.-IV.roč
            Zuzana Hagarová       980-543-8015    NEJ, ETV, OBN
            Slavomír Abrahámovský 856-839-3246    ANJ III.-IV.roč
            Marek Trajter         356-536-8080    ZMS II.-III.roč
            Monika Krošláková     384-331-6579    ZPM, ZMS IV.roč
            Jarmila Kleinová      514-218-2422    EKO I.roč, USP, UCT
            Silvia Jakabová       395-585-4423    SMM, CZM
            Peter Kovacs	      960-606-6422    CHE, ACHE II.-III.roč, BOC II.-III.roč, HAT
            Lilla Koreňová        640-064-5640    MAT
            Martina Duffeková     759-326-6271    ZPS
             
          • INFORMÁCIA

            Školy ostanú zatvorené až do odvolania, podľa ministra školstva, vedy, výskumu a športu SR Branislava Gröhlinga. Rozhodol o tom Úrad verejného zdravotníctva SR reagujúc na opatrenia týkajúce sa zabránenia šíreniu nového koronavírusu.     „Písomné maturity" sa v tomto školskom roku neuskutočnia, interná časť maturitnej skúšky, teda "ústne maturity", by sa mala konať najskôr do dvoch týždňov od obnovenia výučby. Interná maturita sa bude konať v termíne do 30. júna 2020. 

          • Oznam riditeľky školy

            V Bratislave 17.03.2020

            Milé žiačky, vážení žiaci,

            srdečne Vás pozdravujem a dovoľte mi, v tejto pre všetkých nás nezvyčajnej a nepredvídateľnej situácii, sa k Vám prihovoriť. Vedenie našej školy, ako aj ja osobne, si plne uvedomujeme vážnosť situácie.

            Predovšetkým nám záleží na tom, aby ste Vy aj naši pedagógovia boli zdraví, neohrození a pripravení ďalej študovať, vyučovať a spolupracovať. Preto v súlade s nariadením krízového štábu a Vlády SR, sme našu školu zatvorili (zatiaľ) do 27.3.2020, čo znamená, že v tomto čase sme prerušili vyučovanie a požiadali sme všetkých našich pedagógov, ktorí s Vami majú mať vyučovanie alebo iné aktivity v tomto období, aby s Vami konzultovali elektronicky a pripravili pre Vás zo všetkých predmetov elektronické študijné materiály tak, aby ste mohli všetky predmety plnohodnotne absolvovať a aby nebolo ohrozené Vaše štúdium. Samozrejme, vyžaduje to aj z Vašej strany zodpovedný prístup k samoštúdiu na základe poskytnutých materiálov. V prípade, že by ste od niektorých pedagógov nedostali materiály, pokyny ku štúdiu, resp. by ste nedostali odpovede na Vaše otázky, alebo by bol prístup vyučujúceho neprimeraný alebo neštandardný, prosím Vás, aby ste o tom informovali vedenie školy. Predpokladáme ale, že k takým situáciám vôbec nedôjde, záleží nám totiž na serióznej a zodpovednej spolupráci učiteľov a žiakov.

            Akékoľvek otázky a vzniknuté problémy konzultujte s triednym učiteľom.

            Sledujte internetovú stránku našej školy, ak to daná situácia bude vyžadovať, zverejnené budú ďalšie pokyny a usmernenia. Konajte a študujte zodpovedne a s rozvahou. Prajem Vám všetko dobré!

             

            S úctou

            Silvia Jakabová

            riaditeľka školy

  • Sociálne siete

    • Kontakty

      • Súkromná stredná športová škola
      • +421 940 431 031
      • M.C.Sklodowskej 1 85104 Bratislava Slovakia
      • 42182760
      • 2023343014
      • 611203
      • PaedDr., Mgr. Silvia Jakabová, PhD.
      • Ing. Jarmila Kleinová
      • Mgr. Martina Duffeková
      • SK95 1100 0000 0029 4245 6449
      • PaedDr. Ivan Minčič
    • Prihlásenie